بهار هستی

ولایت مداری

بهار هستی

ولایت مداری

ما گرفتار چه چیزهایی هستیم؟

ما گرفتار چه چیزهایی هستیم؟

ما گرفتار جمعیتی هستیم که اعتقادی به مردم ندارد، اما فریاد مردم خواهی آنها به آسمان بلند است. ما گرفتار جمعیتی هستیم که اعتقادی به "حقوق بشر" و "آزادی" و "دموکراسی" ندارد اما در این سه خانه نشسته و کسی را حاضر نیست راه دهد.


ما گرفتار کسانی هستیم که مرزی بین دیوار بیت‌المال و زیپ جیپ خود نمی‌شناسند وقتی از آنها گله می‌کنیم و می‌گوییم حرام خوری روی شما و نسل آینده شما اثر سوء می‌گذارد یک دفعه فریاد بر می‌آورند؛ آقا شما با اشتغال و تولید مخالفید نگذارید سرمایه‌ها به خارج فرار کنند!
ما گرفتار کسانی هستیم که در روزنامه‌های خود دروغ می‌نویسند، تهمت می‌زنند و به مقدسات اسلام اهانت می‌کنند و تولید پیام در "بی‌ بی ‌سی" و "وی او ای" را در رسانه خود توزیع می‌کنند. وقتی به آنها می‌گوییم این کار نامردی است و نوعی وطن فروشی، به ما می‌گویند آقا شما با جریان آزاد اطلاعات مخالفید می‌خواهید خفقان ایجاد کنید!
ما گرفتار کسانی هستیم که در فساد اخلاقی، مالی غرق هستند وقتی یقه آنها را می‌گیریم می‌گویند شما مستبد هستید، با آزادی مخالفید و می‌خواهید حقوق ما را که از جنس "بشر" هستیم نقض کنید!
ما گرفتار قومی هستیم که اعتقادی به خدا و قیامت ندارند، به مقدسات الهی اهانت می‌کنند و وقتی می‌گوییم ادب و آداب را رعایت کنید اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید می‌گویند؛ شما عقب افتاده هستید می‌خواهید مردم را یک قرن به عقب برگردانید.
ما گرفتار قبیله‌ای هستیم که در ترویج و تبلیغ برهنگی و فرهنگ غرب و رذایل اخلاقی فمینیستی و همجنس‌گرایی جلوتر از رهبران جور در اروپا و آمریکا حرکت می‌کنند.
شیطان پرستی را یک مکتب می‌دانند. "عرق"، "ورق" و "زرورق" را حق خود و یک شعار انسانی و طبیعی تلقی می‌کنند. وقتی می‌گوییم این راه در دنیا به تباهی و تبهکاری و در آخرت به آتش سوزان جهنم ختم می‌شود، شروع می‌کنند به مسخرگی و استهزاء! ما گرفتار جمعیتی هستیم که "قدرت" را چون بت می‌پرستند و هیچ مکانیسم حقوقی، اخلاقی و سیاسی را برای رسیدن به آن بر نمی‌تابند.
وقتی مردم با آرای قاطع خود دست رد بر سینه آنان می‌زنند اردوکشی خیابانی راه می‌اندازند و برگزیدگان ملت را "رمال" و "دیکتاتور" می‌نامند و برای بازگشت به قدرت دست به دامن آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی می‌شوند.
در حالی که شیمون پرز رئیس‌جمهور رسوای رژیم صهیونیستی می‌گوید؛ دوم خردادی‌ها به نمایندگی از رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی می‌جنگند، نتانیاهو، اصلاح طلبان را بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌نامد و اوباما می‌گوید؛ حمایت از فتنه‌گران از اهداف استراتژیک آمریکا در منطقه است. برخی از همین سران فتنه می‌گویند؛ ما "نگران آینده انقلاب هستیم" به آنها می‌گوییم؛ باباجان شما جیب انقلاب و مردم را نزن نگرانی از آینده انقلاب پیشکش!
اینها گرفتاری‌های ما در حوزه سیاست، فرهنگ و مسائل اجتماعی است. گونه شناسی و لایه بندی و شناخت ریخت مخالفان انقلاب در ساحات یاد شده خیلی مهم است. آمریکا این هنر را دارد که هر از چندی این جماعت رادر یک صف رو در روی مردم و انقلاب قرار دهد.
بیانیه مشترک حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی به نمایندگی از جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فصل جدیدی از همگرایی و وحدت بین اصولگرایان پدید می‌آورد که آثار و نتایج خود را در اتحاد قوا و اتحاد ملت ایران بزودی نشان خواهد داد. اصولگرایان با شناخت جدی آسیب شناسی انقلاب اسلامی باید فکری طبیبانه نسبت به گرفتاری‌هایی که ذکرش رفت، بکنند. قدرت انقلاب و ملت ایران و اقتدار رهبری پس از فتنه سال 88 بیش از پیش بر جهانیان عیان شده است.
ایران بر آمده از غبار فتنه دشمن نشان داد با ثبات‌ترین دولت روی زمین را دارد. قوم و قبیله‌ای که در ایران در پی فساد و احیای ارزش‌های منحط غربی است ریشه در ملت ایران ندارد. جماعتی که حریم و حرمت ملت و نظام و ولایت فقیه را پاس نمی‌دارند در برابر اقتدار اسلام در ایران قابل احصاء نیستند. ریزش‌های انقلاب را در رویش‌های عظیم نسل سوم و سرمایه اجتماعی دولت نهم و دهم در سفرهای استانی رئیس‌جمهور به خوبی می‌شود دید و به آن افتخار کرد. ان‌شاء‌الله به حول و قوه الهی با تدبیر رهبری در دهه چهارم انقلاب و با گفتمان پیشرفت، خدمت و عدالت از "گرفتاری‌ها" عبور خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد