بهار هستی

ولایت مداری

بهار هستی

ولایت مداری

حمله بی‌بی‌سی به اساس "دفاع مقدس"


حمله بی‌بی‌سی به اساس "دفاع مقدس"

بی‌بی‌سی درصدد است که جنبه الهی و مقدس "مقاومت هشت ساله ملت ایران" را در نظر مخاطبان کمرنگ سپس حذف کند و آن را به برخی ابعاد و جنبه‌های غیردینی مانند تعصبات جنگ‌افروزانه و ملی گرایانه تقلیل دهد.

فردا سی و یکم شهریورماه مصادف با سی‌امین سالگرد تهاجم سراسری نیروهای بعثی عراقی و اشغال بخشی از خاک مقدس میهن اسلامی است.
هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر که همراه در آن جنگ‌افزارهای شیمیایی توسط عراقی‌ها استفاده شد و با این وجود جامعه جهانی هیچگاه نتوانست اجماعی برای محکوم کردن این جنایت جنگی از سوی عراق ترتیب دهد.
در طول جنگ، ارتش عراق با حمایت 18 کشور دیگر و با استفاده از سلاح‌های شیمیایی بیش از هزاران نفر را به شهادت رساند.
این جنگ با آنکه خسارت‌ها و شهدای زیادی را به همراه داشت اما همواره از آن به عنوان دفاع مقدس یاد می‌شود با برکات‌های مقدسی برای ملت ایران هموار بوده و هست.
اما این روزها که مقارن است با رشادت‌های ایرانیان در سال‌های نه چندان دور دفاع مقدس، رسانه‌های غربی "تقدس‌زدایی" از دفاع مقدس را در یک سناریوی هماهنگ تبلیغی به راه انداخته‌اند.
بر این اساس، استراتژی رسانه‌های غربی بویژه تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی آن است که با گزارشات سوء خود "قدسی‌زدایی"،"اسطوره‌زدایی"،"تقبیح مقاومت" و "قهرمان‌زدایی" از دفاع مقدس را پی بگیرد.
در چنین فضایی، از مستند تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی درباره دفاع مقدس گرفته تا گزارش‌های تحلیلی این رسانه تلاش شده است تا رنگ و بویی از ناسیونالیسم، ملاحظات قدرت، تعصبات قومی و مذهبی و ... در دفاع مقدس به مخاطبان تزریق شود.
در واقع بی‌بی‌سی درصدد است که جنبه الهی و مقدس "مقاومت هشت ساله ملت ایران" را در نظر مخاطبان کمرنگ سپس حذف کند و آن را به برخی ابعاد و جنبه‌های غیردینی مانند تعصبات جنگ‌افروزانه و ملی گرایانه تقلیل دهد.

زین پس به جای واژه اغتشاش بگویید: «انتقاد»!

خاتمی عنوان کرد:
زین پس به جای واژه اغتشاش بگویید: «انتقاد»!

سید محمدخاتمی، رئیس جمهور اصلاحات در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران در حالی که اصرار داشت، نام اغتشاش و برهم زدن امنیت ملی را «انتقاد» بگذارد، خطاب به دانشجویان گفت: «وظیفه شماست که نقد کنید، نقد قدرت کردن مهم است و نباید نقد حکومت هزینه داشته باشد. اگر انتقادتان هزینه داشت و موجب فشار و سختی برای شما شد نشانه آن است که کسانی در نظام انحراف ایجاد کرده اند».

بر اساس گزارش کیهان، خاتمی در این باره چیزی نگفت که آیا همدستی با دشمن، خسارت زدن به جان و مال مردم بیگناه، دروغ بستن به نظام و متهم کردن آن به انواع تهمت هایی که به زودی معلوم شد هیچ کدام پایه و اساس نداشته هم از دید او انتقاد محسوب می شد یا باید نام آنها را چیز دیگری گذاشت.
 
گفتنی است، در ملاقات‌های متعدد خاتمی با جرج سوروس، صهیونیست نشاندار و حامی جریانات برانداز و انقلاب‌های مخملی در کشورهای مخالف آمریکا، اتفاقاتی روی داده که تا کنون رئیس بنیاد باران از ارائه توضیحات درباره آنها سکوت اختیار کرده است.
 
همچنین در جریان فتنه سال گذشته، فتنه سبز و اصلاحات دقیقاً از فرمول دیکته شده جرج سوروس و مایکل لدین برای ایجاد انقلاب مخملی در ایران پیروی کرده‌اند

راهپیمایی هیئات و اقلیتهای مذهبی در واکنش به هتک حرمت قرآن

راهپیمایی هیئات و اقلیتهای مذهبی در واکنش به هتک حرمت قرآن

تجمع و راهپیمایی بزرگ هیات و اقلیت های مذهبی تهران، در واکنش به اهانت به قرآن کریم، جمعه 2 /7/1389 ساعت 16 از مقابل کلیسای "گریگوری" 16 متری دوم جنوبی (مجیدیه) به طرف مسجد جامع نارمک، واقع در خیابان سمنگان برگزار می گردد.

این تجمع در واکنش به هتک حرمت قرآن مجید در آمریکا و اعتراض به نحوه برخورد با مقدسات مسلمانان در عصری که استکبار مدعی حقوق بشر است انجام می گیرد.
 
بر این اساس، این تجمع توسط هیات و اقلیت‌های مذهبی تهران، جمعه از ساعت 16 در مقابل کلیسای "گریگوری"، شانزده متری دوم(مجیدیه) به طرف مسجد جامع نارمک، واقع در خیابان سمنگان برگزار خواهد شد.
 
از کلیه آزادی خواهان و عدالت پیشگان و عموم مردم تهران برای شرکت در این راهپیمایی دعوت به عمل آمده است.

تلاش مجدد سران فتنه برای کسب وجهه


در این میان هم شیخ بی خرد کروبی گوی سبقت را از موسوی ربوده و توانسته به  دیدن خانواده های شهید همت و باکری برود  .

نهضت سبز نبوی :بدنبال ارسال نامه ای از طرف همسر شهید باکری به فرمانده کل سپاه و رسانه ای شدن خبر آن  ، به یک باره سران فتنه یادشان افتاد که به دیدار همسر این شهید و همسر شهید همت بروند ؛ به امید اینکه  بتوانند با دیدار این چنینی با خانواده هایی خاص فراموش کنند  که  از طرف قاطبه خانواه های معظم شهدا طرد شده اند .

سران فتنه که بعد از راهپیمائی های 9 دی و 22 بهمن و روز قدس امسال  فقط از طرف ضد انقلاب و منافقین و ملی مذهبی های معلوم الحال حمایت می شوند با این کار  می خواهند ثابت کنند که در بین خانواده های ارزشی و شهدا جایگاهی  دارند و ظرفیت جنبش سبزشان طوری است که از تروریست  تا خانواده معظم شهدا  می تواند کنار هم قرار بگیرند  .

در این میان نیز  شیخ بی خرد، کروبی هم گوی سبقت را از موسوی ربوده و توانسته به  دیدن خانواده های شهید همت و باکری برود  .

شنیده های موثق حاکیست که امروز نیز موسوی باهمسر  خود قرار است همین  سناریو را پیاده نماید .

چندی قبل در سالگرد تاسیس بنیاد شهید جمع بزرگی از خانواده معظم شهدا و دانشجویان از قوه قضائیه خواستار خلع لباس شیخ کروبی شده بودند و در راهپیمائی روز قدس امسال در سراسر کشور نزدیک به 6 میلیون امضاء برای محاکمه سران فتنه گر جمع شده است .