بهار هستی

ولایت مداری

بهار هستی

ولایت مداری

انگلیس شریک اصلی آمریکا در زمینه نظامی باقی می‌ماند

هیلاری کلینتون:
انگلیس شریک اصلی آمریکا در زمینه نظامی باقی می‌ماند

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد انگلیس همچنان شریک اصلی نظامی واشنگتن باقی می‌ماند.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "ریانوواستی "، "هیلاری کلینتون "، وزیر امور خارجه آمریکا، در اظهاراتی اعلام کرد انگلستان شریک اصلی آمریکا در زمینه نظامی باقی می‌ماند.
در بیانیه کلینتون در این باره آمده است: آمریکا تلاش "دیوید کامرون "، نخست وزیر انگلیس، و دولت وی برای تعادل در بودجه و حفظ همزمان توانایی‌های دفاعی در بهترین حالت در مقابل تهدیدات رو به رشد امنیتی را بسیار مهم ارزیابی می‌کند.
کلینتون اظهار داشت همه شواهد نشان می‌دهد که انگلستان یک بررسی دقیق و حساب شده را آماده کرده است.
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه افزود: در نتیجه انگلستان می‌تواند همه تعهدات خود در رابطه با ناتو را انجام دهد و قویترین شریک نظامی ما در تلاش برای کاهش سطح تهدیدات قرن 21 باقی بماند.
هیلاری کلینتون بار دیگر خاطر نشان کرد که آمریکا و انگلیس و همچنین نیروهای مسلح دو کشور توسط دوستی عمیق با یکدیگر ارتباط دارند.
وی همچنین تصریح کرد: ما از سهم انگلیس در امنیت جهانی و تمایل این کشور برای حفظ کامل توانایی‌های نظامی که به نیروهای ما اجازه داد اینگونه موثر در بسیاری از مناطق کره زمین اقدام کنند، قدردانی می‌کنیم.

نقش رهنورد و محتشمی پور در تشکیل کمپین حمایت از فتنه گران

نقش رهنورد و محتشمی پور در تشکیل کمپین حمایت از فتنه گران

نقش رهنورد و محتشمی پور در تشکیل کمپین حمایت از فتنه گران

خانواده های تعدادی از بازداشت شدگان حوادث سال ۸۸ در راستای جنگ روانی علیه نظام و زنده نگه داشتن جریان فتنه اقدام به تشکیل کمپین باصطلاح « خانواده ام را آزاد کنید » نمودند.

اخیراً خانواده های تعدادی از بازداشت شدگان حوادث سال ۸۸ به لیدری زهرا رهنورد و فخرالسادات محتشمی پور –همسر مصطفی تاجزاده- در راستای جنگ روانی علیه نظام و زنده نگه داشتن جریان فتنه اقدام به تشکیل کمپین باصطلاح « خانواده ام را آزاد کنید » نمودند در این راستا اطلاعیه ایی نیز منتشر نموده اند که در آن آمده است : «اهداف این کمپین شامل همبستگی جهانی با زندانیانِ سیاسی و خانواده های آنان از طریق عضویت در کمپین، تلاش جهانی برای آزادیِ زندانیان سیاسی از طریق فعالیت آهسته و پیوسته برای زندانیان و جلب افکار عمومی، دمیدن روح تازه در کالبد کم رمق اما پر اشتیاقِ جامعه استبدادزده ایران از طریق معنادار کردن زندگی برای شهروندان، تقویت روحیه مسئولیت پذیری و دیگردوستی از طریق تمرین و مشارکت شهروندان در یک فعالیت بلندمدت ، مسالمت آمیز و مدنی.»

در همین خصوص نیز زهرا رهنورد نظریه پرداز تئوری “داماد لرستان فرزند آذربایجان” با انتشار یادداشتی رسماً پیوستن خود را به کمپین حمایت از اغتشاشگران فتنه ۸۸ اعلام نمود.

روایت‌فرانس24ازروابط‌دختروپسردرتهران

روایت‌فرانس24ازروابط‌دختروپسردرتهران
روابط دختر و پسر در مناطق بالاشهر تهران به سوژه خبری شبکه فرانس 24 تبدیل شد.

  گزارشهای مردمی خود را به گزارشی درباره نحوه اشنا شدن و قرار گذاشتن پسرها و دخترها در بین خانواده های ثروتمند تهرانی اختصاص داد . در این گزارش شخصی بنام السیو رستانی ساکن لندن که برای ملاقات باخانواده اش به ایران سفر کرده از پدیده نادری در روابط دختر و پسر در تهران صحبت می کند رستانی در اخرین سفرش به تهران ؛از طریق پسر عموی خود با این پدیده جالب که فقط در تهران و از طریق خودرو امکان پذیر است، آشنا شد.

این شهروند درباره مشاهداتش از خیابان های شمال شهر تهران گفت:من در خانه پسرعمویم بودم. به او گفتم ایا می توانی مرا به خیابانی ببری که در ان پسرها و دخترها باهم ملاقات می کنند؟ او مرا به خیابان ایران زمین در شهرک غرب برد. من با دوربینم می خواستم از این روش عجیب ملاقات فیلمبرداری کنم.

رستانی افزود :انجا خودروها کنار هم رانندگی می کنند، سرنشینان یکی از خودروها پسر و سرنشین دیگر دختر.

ناگهان انها در وسط خیابان متوقف می شوند و من خودم شاهد رد و بدل کردن شماره تلفن بین آنها بودم. این واقعا عجیب است و هیچ جای دیگر در جهان مشاهده نمی شود. این خودروها در بین خیابانی پرتردد متوقف می شوند تا با هم شماره تلفن رد و بدل کنند و حتی چند دقیقه مانع تردد خودروهای دیگر می شوند.

وی افزود نمی دانم پس از ان چه می گذرد اما تصور می کنم جایی باهم قرار می گذارند و با هم حرف می زنند. این پدیده عمدتا به قشر متوسط جامعه تهران مربوط می شود و بیشتر بین انهایی رواج دارد که برای خودنمایی ثروت زیادی دارند. به نظر من این پدیده فقط به این علت شکل گرفته زیرا جای دیگری برای دیدار بین جوانان در شهر وجود ندارد.

روابط دختر و پسر در مناطق بالاشهر تهران به سوژه خبری شبکه فرانس 24 تبدیل شد.

به گزارش آخرین نیوز این شبکه گزارشهای مردمی خود را به گزارشی درباره نحوه اشنا شدن و قرار گذاشتن پسرها و دخترها در بین خانواده های ثروتمند تهرانی اختصاص داد . در این گزارش شخصی بنام السیو رستانی ساکن لندن که برای ملاقات باخانواده اش به ایران سفر کرده از پدیده نادری در روابط دختر و پسر در تهران صحبت می کند رستانی در اخرین سفرش به تهران ؛از طریق پسر عموی خود با این پدیده جالب که فقط در تهران و از طریق خودرو امکان پذیر است، آشنا شد.

این شهروند درباره مشاهداتش از خیابان های شمال شهر تهران گفت:من در خانه پسرعمویم بودم. به او گفتم ایا می توانی مرا به خیابانی ببری که در ان پسرها و دخترها باهم ملاقات می کنند؟ او مرا به خیابان ایران زمین در شهرک غرب برد. من با دوربینم می خواستم از این روش عجیب ملاقات فیلمبرداری کنم.

رستانی افزود :انجا خودروها کنار هم رانندگی می کنند، سرنشینان یکی از خودروها پسر و سرنشین دیگر دختر.

ناگهان انها در وسط خیابان متوقف می شوند و من خودم شاهد رد و بدل کردن شماره تلفن بین آنها بودم. این واقعا عجیب است و هیچ جای دیگر در جهان مشاهده نمی شود. این خودروها در بین خیابانی پرتردد متوقف می شوند تا با هم شماره تلفن رد و بدل کنند و حتی چند دقیقه مانع تردد خودروهای دیگر می شوند.

وی افزود نمی دانم پس از ان چه می گذرد اما تصور می کنم جایی باهم قرار می گذارند و با هم حرف می زنند. این پدیده عمدتا به قشر متوسط جامعه تهران مربوط می شود و بیشتر بین انهایی رواج دارد که برای خودنمایی ثروت زیادی دارند. به نظر من این پدیده فقط به این علت شکل گرفته زیرا جای دیگری برای دیدار بین جوانان در شهر وجود ندارد.

ناکامی جریان انحرافی درنفوذ به دفترمراجع

ناکامی جریان انحرافی درنفوذ به دفترمراجع
جریان انحرافی اصولگرایان در ادامه فعالیت های انتخاباتی خود برخی تلاش ها را برای ارتباط گیری با برخی اعضای دفاترمراجع تقلید را سازماندهی کرده بودند که با هوشیاری این افراد درپی گیری اهداف خود ناکام مانده اند.گفته می شود پیشنهاد جهت سپردن مدیریت و مسئولیت،عضویت درهئیت مدیره برخی نهادها،تامین مایحتاج مالی و امکانات لجستیکی،دعوت برای حضور در برخی جلسات،ارسال برخی پکیج های تبلیغاتی متعلق به عنصر محوری این جریان ازجمله اقداماتی بوده که در این زمینه سازماندهی شده بود.در این زمینه گرچه برخی فعالان سیاسی معتقدند این اقدام تلاشی برای جلب و جذب برای پوشش گیری در پشت مراجع بوده اما ازدیگر سو برخی معتقدند این اقدامات تلاشی جهت ایجاد اختلاف در دفاتر مراجع بوده است.